Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor proiectului in vederea atingerii obiectivelor stabilite, la cele mai inalte standarde de calitate, tinand cont de bugetul si planificarea proiectului.
Cerinte:
Studii superioare de specialitate in domeniul constructilor civile;
Experienta de 3 ani pe o pozitie similara;
Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor;
Abilitati foarte bune de lucru atat individual cat si in echipa, auto-organizare;
Permis de conducere categoria B / disponibilitate deplasari.
Pregateste si analizeaza intreaga documentatie tinand cont de toate constrangerile de buget, calitate si planning astfel incat sa respecte riguros obiectivele trasate;
Raspunde de planificarea si supravegherea resurselor alocate proiectului, coordoneaza si mentine comunicarea cu toti stakeholderii implicati;
Asigura buna desfasurare a proiectului intr-o maniera proactiva, identifica riscurile, organizeaza si desfasoara sedinte, raporteaza echipei de management si respecta structura organizationala a companiei;
Respunde de inchiderea proiectului, arhivarea documentatiei si inchiderea situatiei financiare;
Pregateste proiecte noi care valorifica expertiza existenta la nivelul companiei.
Constituie avantaj:
Cunoasterea limbii engleze;
Recomandari in proiecte similare.
Pentru a aplica pentru aceasta pozitie, va rugam sa ne trimiteti detaliile dumneavoastra utilizand formularul de aplicare.