Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor in vederea atingerii obiectivelor stabilite, la cele mai inalte standarde de calitate, tinand cont de bugetul si planificarea proiectelor.
Cerinte:
Experienta de 1-3 ani pe o pozitie similara in domeniul constructiilor de drumuri si poduri;
Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor;
Abilitati foarte bune de lucru atat individual cat si in echipa, auto-organizare;
Permis de conducere categoria B / disponibilitate deplasari.
Responsabilitati:
Initiaza si planifica intreaga activitate, executa, monitorizeaza si controleaza desfasurarea activitatii;
Pregateste si analizeaza intreaga documentatie tinand cont de toate constrangerile de buget, calitate si planning astfel incat sa respecte riguros obiectivele trasate;
Raspunde de planificarea si supravegherea resurselor alocate, coordoneaza si mentine comunicarea cu toti stakeholderii implicati;
Asigura buna desfasurare a activitatii intr-o maniera proactiva, identifica riscurile, organizeaza si desfasoara sedinte, raporteaza echipei de management si respecta structura organizationala a companiei;
Respunde de inchiderea proiectului, arhivarea documentatiei si inchiderea situatiei financiare.
Constituie avantaj:
Studii superioare de specialitate in domeniu – cai ferate, drumuri si poduri/cursuri, calificari in domeniu;
Cunoasterea limbii engleze;
Recomandari pe posturi similar.
Pentru a aplica pentru aceasta pozitie, va rugam sa ne trimiteti detaliile dumneavoastra utilizand formularul de aplicare.