Coordonarea eficienta a tuturor activitatilor in vederea atingerii obiectivelor stabilite, la cele mai inalte standarde de calitate.
Cerinte:
Experienta de 1-3 ani pe o pozitie similara;
Experienta in coordonarea si organizarea personalului din subordine;
Abilitati foarte bune de lucru atat individual cat si in echipa, auto-organizare;
Abilitati dezvoltate de comunicare si negociere/ Orientare strategica;
Permis de conducere categoria B / disponibilitate deplasari.
Responsabilitati:
Cultivarea, dezvoltarea si mentinerea relatiilor pe termen lung cu clientii si furnizorii;
Identificarea necesitatilor potentialilor clienti si recomandarea produselor;
Intocmirea si obtinerea documentelor necesare functionarii in conditii legale;
Responsabil de managementul companiei, implementand planul de dezvoltare pentru a optimiza cresterea veniturilor, profitabilitatea si satisfactia clientilor;
Organizarea si motivarea echipei din subordine, actionand ca un exemplu in comportament si munca;
Responsabil de formarea echipei din subordine;
Intocmeste necesarul de materiale, resurse financiare, resurse umane;
Asigura respectarea tehnologiilor de executie si a instructiunilor privind exploatarea si intretinerea mijloacelor si uneltelor de productie.
Constituie avantaj:
Studii superioare in domeniul tehnic;
Cunoasterea limbii engleze.
Pentru a aplica pentru aceasta pozitie, va rugam sa ne trimiteti detaliile dumneavoastra utilizand formularul de aplicare.